[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez admard w 13 Lip 2011, 21:41

Moja rada ,jeżeli chodzi o serca kontrolera- kiedy wyświetli komunikat że znaleziono artefakt a go nie ma wystarczy wrócić za jakiś czas i powinien być :D , u mnie były za każdym razem.
admard
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 08 Lip 2011, 01:40
Ostatnio był: 28 Maj 2012, 21:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Baron w 15 Lip 2011, 00:29

xKoweKx napisał(a):Jeżeli to są wyrazy radości lub ktoś się tam czymś zachwyca, to piszemy aCHa. Niestety nie grałem w moda, więc nie powiem. :E

Masz rację, ale tylko do połowy. Wówczas jest to słowo "ach", tyle że w innym przypadku, a które jak wiadomo jest wykrzyknikiem i podlega odmianie. W modzie nie wystąpiło ono chyba w żadnej formie, a już na pewno nie w formie "acha".

I nie spamujmy więcej, bo znowu mi wypiją flaszki. :) Nie napisałem tego złośliwie, chciałem pomóc w wychwyceniu błędów, bo chyba autorom na tym zależy?

Uwagi moderatora:

Wa... Albo nie. Ale nie offtopuj już więcej. - Wheeljack
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Baron w 21 Lip 2011, 20:13

Ukończyłem dzisiaj tego moda NA MISTRZU i dochodzę do następującego podsumowania.
PLUSY:
+ rewelacyjna fabuła, kłesty itd., widać, że autorzy włożyli w nie wiele pracy,
+ wspaniale rozwiązana radiacja,
+ nowe bronie,
+ nowe (stare) mutanty,
+ nieustępliwość mutantów (chimery goniły mnie przez całą dolinę mroku)
...i wiele innych. Ogólnie mod bardzo dobry, ale o plusach może krócej, bo każdy wie jakie są.

A teraz minusy...
ZBYT WIELE ANOMALII
Tak, anomalie moim zdaniem powinny być dodatkiem do trawki i drzewek, a nie być równie popularne jak one. Przez taką powszechność niszczy się ich unikalność i zamiast się nimi "zachwycać", tylko je omijamy. Ponadto są bardziej wkurzające niż niebezpieczne. W Zewie Prypeci anomalie były wspaniale rozwiązane.

SPAWN MONSTERÓW
Wkurzające jest to, że dany typ mutanta spawnuje w tym samym miejscu. Np. kontroler w wiosce pijawek lub chimery w kordonie. Powinno być w tym dużo więcej losowości, bo tak od razu wiemy czego się spodziewać.

MAŁA WYTRZYMAŁOŚĆ MUTANTÓW
Nie licząc połamańca i nibyolbrzyma, potwory są zdecydowanie za mało odporne. A kontroler to już w ogóle jest niegroźny... Szkoda, bo zawsze mnie fascynuje ten gostek. :)

SZYBKOŚĆ MUTANTÓW
Dziki i kotki zdecydowanie poruszają się za szybko. Dla utrudnienia to dobrze, ale wyglądają one przy tym zbyt nienaturalnie.

IKONY AMUNICJI ZA DUŻE
Tak, zasłaniają ilość nabojów. Wkurzające, zwłaszcza przy minigunie i podobnych.

WSTAWKI MUZYCZNE
Fajnie, że autorzy słuchają muzyki na poziomie, ale te wstawki są hmmm... Zupełnie nie tutaj, nie w tej grze i w ogóle do bani. Psują klimat jak jasna cholera...

WYŁAŻENIE POZA MAPĘ
Jakoś średnio mi to pasowało. Ani tam nie ma nic ciekawego poza trawką, ani nic się nie dzieje, a każą nam tam biegać. Poza tym niepotrzebnie wydłużono drogi do przejść na nowy poziom.

TEKSTURY W ATP
Te przy przejściach są po prostu brzydkie.

POGODA
Tylko deszcz i deszcz... Poza tym nawet jak nie pada to jakoś tak ciemno i ponuro. A i jeszcze jedna sprawa. Chyba w każdej części to jest obecne... pioruny walą naokoło - fajnie. Ale przydałoby się żeby brzmiały jakoś bardziej realistycznie, no i uderzały nieco rzadziej. Ponadto ciekawie by było, gdyby na niebie mogły uderzyć na naszych oczach albo drzewko przysmażyć, a nie bić gdzieś tylko w oddali. No nic, może w kolejnej części. :)

SUWAK W SCHOWKU
Mając pełno gratów w schowku jest cholernie irytującym zjeżdżanie na sam dół... A jeśli jeszcze chcemy wziąć amunicję... Sami rozumiecie.

CZĘSTE WYLOTY DO PULPITU
Dokładnej przyczyny nie znam, bo postanowiłem z nimi żyć. Podejrzewam natomiast, że chodzi o RAM (3GB) jak w Soljance.

Chyba tyle. :)

Za ten post Baron otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, vicell.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Budyn12 w 23 Lip 2011, 23:07

Jestem przy misji przyniesienia lekarstw do charona ale doktor kazał mi przynieść 2 artefakty a mam tylko jeden który znalazłem na stadionie kolo barakowozu a tak to z sarkofagu wymieniłem na naboje. Wiecie gdzie znajdę ten artefakt??
Budyn12
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 22 Lip 2011, 10:48
Ostatnio był: 27 Lip 2011, 13:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Baron w 24 Lip 2011, 19:40

Budyn12 napisał(a):Jestem przy misji przyniesienia lekarstw do charona ale doktor kazał mi przynieść 2 artefakty a mam tylko jeden który znalazłem na stadionie kolo barakowozu a tak to z sarkofagu wymieniłem na naboje. Wiecie gdzie znajdę ten artefakt??

Poszukaj w tych dużych pustych zbiornikach na wodę w Czarnobylu-1.

Uwagi moderatora:

Nie cytuj ostatniej wypowiedzi. - Wheeljack

Za ten post Baron otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Budyn12.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Budyn12 w 25 Lip 2011, 11:38

Dobra Gwiazde Wieczorna znalazłem tylko teraz mam problem z misja zabicia najemników w Prypeci. Każdy ściąga mnie na jednego strzała a ja ich na 2 z schodguna którego dostałem od Charona a zbroje mam ta co mi dal Charon i ak. I mam problem z zabiciem ich , gram na mistrzu. Mozę macie jakieś taktyki lub wiecie gdzie znaleźć lepsze rzeczy?
Budyn12
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 22 Lip 2011, 10:48
Ostatnio był: 27 Lip 2011, 13:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Baron w 25 Lip 2011, 14:28

Wykańczaj ich w budynkach, będzie łatwiej. Powinni pójść za Tobą. Wówczas wystarczy być tylko szybszym przy oddaniu pierwszego strzału. A jeśli akcja w budynku jest niemożliwa, to strzelaj przynajmniej z jak najbliższej odległości. Wspomóż się granatami. Bez porządnej snajperki trudno jest kogokolwiek ubić z daleka. I nie używaj shotguna tylko grozy lub wała. No chyba, że udało Ci się z budynkiem...
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Budyn12 w 25 Lip 2011, 16:51

Groza mam i Wala ale mam może tylko 50 sztuk amunicji do nich wiec lipa =/
Budyn12
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 22 Lip 2011, 10:48
Ostatnio był: 27 Lip 2011, 13:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez djcycu w 25 Lip 2011, 21:18

Zacznij strzelać na klatce schodowej z byle czego ażeby tylko celnie. Nie będzie ci potrzebna ani Groza ani Wał. Tylko że musisz szybciutko polecieć i wyzabijać jak najszybciej by twoi nie poginęli.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Budyn12 w 26 Lip 2011, 11:55

Tylko ze trochę lipa bo oni maja mnie na 2-3 strzały =/
Budyn12
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 22 Lip 2011, 10:48
Ostatnio był: 27 Lip 2011, 13:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez djcycu w 26 Lip 2011, 13:36

No to zza rogów to rób. Reakcja natychmiastowa i prucie w okolice głowy bo inaczej nie masz szans przejść tego moda kompletnie. Taka misja jak ta będzie jeszcze kilkakrotnie się pojawiała gdzie liczyć będzie się refleks, obrona innych i celność.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Realkriss w 26 Lip 2011, 15:34

Przyznaję się bez bicia, wymiękłam na tej misji i odinstalowałam moda w cholerę, tak się wściekłam. Ten bydlak, nie pamiętam jak ma na imię, co ma nie zginąć zawsze mi ginął i po misji.
I teraz czytam ten cholerny temat i pójdę zainstalować moda od nowa.
Na pewno wrócę z pytaniami.
Awatar użytkownika
Realkriss
Moderator

Posty: 1667
Dołączenie: 08 Lut 2011, 14:58
Ostatnio była: 08 Gru 2024, 16:26
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 882

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości