Piszę w bardzo nietypowej sprawie, nad którą łamałem sobie głowę dzisiaj z Wheelem. Piszę, bo być może coś przeoczyliśmy.
Otóż, pobrałem sobie moda do Zewu Monolitu- jest nim aktywator artefaktów, który działa wyśmienicie, poza jednym mankamentem...wyświetla mi teksturę dłoni, która przypomina bardziej straszydło aniżeli dłoń, a co gorsza...nigdzie jej nie ma. Nie ma jej w żadnym folderze z teksturami. Otworzyłem więc wszystkie kilkanaście plików meshes z moda Artifact Activator i zmieniłem wartość pierwszą na tę pod spodem. Obie mają po 17 znaków. Obie tekstury umieściłem w textures/act, textures/wpn, nawet w meshes/wpn i w meshes/wpn/artefact.

perchatka, oraz perchata2 to jest jedna i ta sama tekstura, którą mi wykrywa tylko podczas noszenia broni itp...ale gdy wybieram artefakt do aktywacji, wyświetla mi tę dłoń jakoby chorą na słoniowatość. Nie wiemy już co jest grane. Dodałem nawet teksturę do spisu tekstur w folderze od nich. Ktoś wie co może być nie tak?
Podam screena jako przykład. Pozamieniałem sobie tekstury artefaktów na te z AA, bardzo wysokiej rozdzielczości, ale te dłonie psują wszystko...

