<visual>actors\stalker_bandit\stalker_bandit3bmask1</visual>
<visual>actors\stalker_bandit\stalker_bandit3b_mask</visual>
Wejdź do meshes\actors\stalker_bandit skopiuj dowolny ze znajdujących się tam plików ogf i wklej go jako brakujący stalker_bandit3b_mask.ogf (de facto 'tworząc' brakujący model) - przestanie się crashować.
Ponieważ obecnie (po mergu z Variation) występuje kilkadziesiąt różnych wariantów modeli NPC-ów, a to którzy z nich się wyspanują jest losowe - nie byłem w stanie wytestować wszystkich - stąd jest kilka wpisów odnoszących się do błędnych (nieistniejących) modeli.
Powyższa procedura w 100% naprawia wszystkie takie crashe (tworzymy nie istniejące modele kopiując istniejące).
Expression : data
Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
Line : 545
Description : h:\dziwne programy\steam\steamapps\common\stalker call of pripyat\gamedata\spawns\all.spawn
Arguments : Not enough storage is available to process this command.
Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
Function : CPhraseDialog::SayPhrase
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PhraseDialog.cpp
Line : 146
Description : No available phrase to say, dialog[dm_universal_dialog]
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość