Forum Stalker.pl • Zobacz temat - Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez Xaris w 08 Kwi 2012, 21:47

Jest to mój pierwszy post na forum więc wypada się przywitać...Zatem Witam całą Stalkerską brać! (a przynajmniej tych, którzy zajrzeli do tego tematu)

Tyle słowem wstępu

Mam problem. Gram aktualnie w Sigerous Mod Geonezis 2.0. Wszystko pięknie, ładnie ale...Autor wyciął z gry (a przynajmniej usunął u Żwawego) Przypływ, który to sobie strasznie upodobałem i z którym się nie rozstawałem przy każdej grze. Od razu mówię, że próbowałem go jakoś wcisnąć do gry. Próbowałem dodawać go do handlarzy, jako nagroda w skrytce "łowca mutantów"...Wszystko zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi na Mod-Portalu. Niestety nic nie działa. Wiem, że działającym sposobem byłoby dodanie go do ekwipunku na samym początku gry, ale jestem już tak daleko, że nie chcę znów zaczynać. Rodzi się pytanie: Wie ktoś w jaki inny sposób mógłbym go dodać do gry? Mógłby mi to ktoś krok po kroku opisać? Może dodać to jako nagrodę do jakiegoś zadania? (Najlepiej do zadania z 2 chimerą dla Trapera lub tym, gdzie trzeba znaleźć dla Groma (grzmota?) spersonalizowany Vintorez wpierw w wiosce a później w cementowni (grający w SGM wiedzą o jaki quest chodzi) (od razu mówię, że dodanie go z powrotem do broni snajperskiej u Żwawego odpada, bo już całą wykupiłem...Ale wszystko inne jest jeszcze wolne)

Także...Proszę pilnie o pomoc, bo naprawdę cholibnie chciałbym mieć tę pukawkę w swoim arsenale. Oczywiście z chęcią postawię flaszeczkę "Kozaka", pomocnemu koledze z Zony;)
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez kubekpop w 08 Kwi 2012, 22:23

Mógłbyś mi napisać, Przypływ to odmiana jakiej broni? I jak nie działa u handlarzy? Nie dodało jej do listy? Znasz jej systemową nazwę? I SGM ma powalone configi. Najlepiej spakuj katalog configs do zipa i uploadnij. Zerknę tam.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez Junx w 08 Kwi 2012, 22:37

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez scigacz1975 w 08 Kwi 2012, 22:38

Przypływ to vintorez_nimble na nab. 5.45mm - jest zapisany na końcu pliku w_vintorez.ltx
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez kubekpop w 08 Kwi 2012, 22:42

No i jest tam. Może źle dodałeś do handlarza? Tam jest tych handlarzy pełno. Masz jeszcze jakichś order_traders. Dodawaj tą broń do każdego handlarza. I na pewno do dobrych sekcji wpisujesz? Ma być w sell i supplies. Najlepiej aby w supplies pierwszego stopnia, a nie na jakimś tam poziomie doświadczenia.
Możesz też spróbować, choć nie wiem, czy to nie jest ładowane do zapisu tylko na początku gry, w /configs/misc/secret_zaton znaleźć
Kod: Zaznacz wszystko
[zat_hiding_place_34]
wpn_beretta = 1, 1
ammo_9x19_fmj = 3, 1
(to jest ten pod koparką (?) w tym pojeździe, na pagórku w okolicy Barki Noego)i zmienić wpn_beretta na wpn_vintorez_nimble. Albo inny schowek, który rozpoznajesz i wiesz gdzie jest (np. SGM - są opisane), a którego jeszcze nie przeszukałeś. Nie wiem, czy SGM korzysta w ogóle z domyślnych...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez Xaris w 09 Kwi 2012, 01:08

Niestety...Nic z tego:\ Próbowałem wszystkiego. Dodawania do schowków, do wszystkich handlarzy...nic. Hmm...Ale wpadł mi do głowy pomysł, aby dodać broń do każdej Osobistej Skrytki z Pendrivów. Są one generowane dopiero, po zdobyciu pendrivu i zajrzeniu do skrytki, jednakże nie wiem gdzie mogą się znajdować dane tych skrytek. Od razu mówię, przeszukałem cały folder config/misc i nic...Jeżeli ktoś wie gdzie są dane tych skrytek, lub ma inny pomysł jak dodać tę broń do gry...Bardzo proszę o odpowiedż;)
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Re: Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez kubekpop w 09 Kwi 2012, 11:02

Nie są to właśnie schowki SGM? Jeśli tak, to dalej masz je w secrets_zaton, wyszukaj w tym pliku SGM - to będzie tak dodany po średniku, czyli gra go nie widzi, ale sekcję schowka widzi. I pozmieniaj te schowki.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez Xaris w 09 Kwi 2012, 11:40

Udało mi się dodać vintoreza do schowka SGm...Ale...Primo: Pojawia się on Dopiero po rozpoczęciu Nowej Gry, co w moim przypadku nic nie zmienia:\
Ponad to nie jest to Vintorez tylko jakaś inna snajperka dodana przez moda...Dziwi mnie to, zważywszy, że gdy na samym początku (przed rozpoczęciem gry właściwej) bawiłem się dodawaniem ekwipunku na starcie i był tam przypływ taki jak być powinien...Może coś się zmieniło po spolszczeniu? Nie wiem...W każdym razie jeżeli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł byłbym wdzięczny...Ewentualnie jak podmienić pliki właściwego Vintoreza z tym karabinem (może wyjąc z poprzedniej części moda i wkleić tu?) I przypisać go dodatkowo pod np. pistolet kupiony u żwawego? (aby pojawiały się razem)?
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Re: Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez r_populik w 09 Kwi 2012, 12:10

Spakuj katalog configs swojego moda i zamieść go gdzieś do ściągnięcia, to dodam ci ten przypływ taki jak jest w vanilli do handlarz np. Sowy i będzie po kłopocie.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez Xaris w 09 Kwi 2012, 15:45

http://wyslijto.pl/plik/n81ddmkzpp

Oto mój Config;)

EDIT:
Ewentualnie jeżeli mógłbyś napisać jak to zrobić...To ktoś w przyszłości, jeżeli będzie miał podobny problem będzie mógł sam go rozwiązać;)
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Re: Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez r_populik w 09 Kwi 2012, 16:48

A więc po kolei. Nie widziałeś swojego przypływu, ponieważ w tym modzie u Żwawego zamiast niego jest dodany karabin snajperski as50, żeby to zmienić w miejsce tego co poniżej w pliku w_vinotrez.ltx:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
 ;-----------------------------------------------------------------------------
; Óíčęŕëüíűĺ
;-----------------------------------------------------------------------------
[wpn_vintorez_nimble]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params,mod_sniper2_particles,mod_m82_sounds
GroupControlSection     = spawn_group
discovery_dependency    =
$spawn                  = "weapons\unique\vintorez_nimble"              ; option for Level Editor
$npc                            = on                            ; option for Level Editor
$prefetch                       = 8
scheduled               = off                   ; option for ALife Simulator
cform                   = skeleton
class                   = WP_SVD
description                     = st_wpn_as50_descr

ef_main_weapon_type     = 3
ef_weapon_type          = 8

default_to_ruck         = false
sprint_allowed          = true

;-------------------------------------------------------------------------------
cost                            = 42000
weapon_class            = sniper_rifle
inv_weight                      = 14.1

upgrades                = up_gr_firstab_svu, up_gr_firstcd_svu, up_gr_firste_svu, up_gr_firstf_svu, up_gr_seconab_svu, up_gr_seconc_svu, up_gr_second_svu, up_gr_secone_svu, up_gr_seconf_svu, up_gr_thirdab_svu, up_gr_thirdcd_svu, up_gr_fourtab_svu, up_gr_fourtcd_svu, up_gr_fourte_svu, up_gr_fourtf_svu, up_gr_fifthab_svu, up_gr_change_components_svu
installed_upgrades      =
upgrade_scheme          = upgrade_scheme_svu

;---TTX-------------------------------------------------------------------------
hit_power               = 100.0, 100.0, 100.0, 100.0
hit_impulse                     = 520
hit_type                        = fire_wound
fire_distance           = 5500
bullet_speed            = 855   ;íŕ÷ŕëüíŕ˙ ńęîđîńňü ďóëč
rpm                     = 90
rpm_empty_click         = 200

use_aim_bullet              = false     ;Ďîääĺđćčâŕĺňń˙ ëč ďĺđâŕ˙ ńóďďĺđ ďóë˙
time_to_aim                     = 1.0

hud                     = wpn_as50_hud

misfire_probability     = 0.005  ;âĺđî˙ňíîńňü îńĺ÷ęč ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ  !!!old - now not working
misfire_start_condition = 0.5    ;čçíîřĺííîńňü, ďđč ęîňîđîé ďî˙âë˙ĺňń˙ řŕíń îńĺ÷ęč
misfire_end_condition   = 0.05    ;čçíîřĺíîńňü ďđč ęîňîđîé řŕíń îńĺ÷ęč ńňŕíîâčňń˙ ęîíńňŕíňíűě
misfire_start_prob          = 0.004  ;řŕíń îńĺ÷ęč ďđč čçíîřĺíîńňč áîëüřĺ ÷ĺě misfireStartCondition
misfire_end_prob            = 0.025   ;řŕíń îńĺ÷ęč ďđč čçíîřĺíîńňč áîëüřĺ ÷ĺě misfireEndCondition
condition_shot_dec      = 0.0 ;óâĺëč÷ĺíčĺ čçíîřĺíîńňč ďđč îäčíî÷íîě âűńňđĺëĺ

ammo_elapsed                = 0
ammo_mag_size               = 30
fire_modes                      = 1
ammo_class                      = ammo_12.7x99_fmj
hand_dependence         = 1
single_handed           = 0

;---DOF-------------------------------------------------------------------------
;zoom_dof                       = 0.5, 1.0, 350
reload_dof                      = 0.0, 0.5, 5, 1.7

;-------------------------------------------------------------------------------
;áŕçîâŕ˙ äčńďĺđńč˙
fire_dispersion_base    = 0.04 ;0.03    ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) áŕçîâîé äčńďĺđńčč îđóćč˙ (îđóćč˙ çŕćŕňîăî â ňčńęŕő)
control_inertion_factor = 2.2f

;îňäŕ÷ŕ
cam_return                  = 1
cam_relax_speed         = 5     ;ńęîđîńňü âîçâđŕňŕ â čńőîäíîĺ ďîëîćĺíčĺ
cam_relax_speed_ai      = 360   ;ńęîđîńňü âîçâđŕňŕ â čńőîäíîĺ ďîëîćĺíčĺ
cam_dispersion          = 2     ;óâĺëč÷ĺíč˙ óăëŕ (â ăđŕäóńŕő) ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispersion_inc      = 1.9   ;óâĺëč÷ĺíče cam_dispersion ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispersion_frac     = 0.8   ;ńňâîë áóäĺň ďîäűěŕňüń˙ íŕ cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
cam_max_angle           = 11.0  ;ěŕęńčěŕëüíűé óăîë îňäŕ÷č
cam_max_angle_horz      = 3.0   ;(degree) maximum shot horizontal degree
cam_step_angle_horz     = 0.2   ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shooting

PDM_disp_base           = 0.0001
PDM_disp_vel_factor     = 1.9
PDM_disp_accel_factor   = 1.0
PDM_disp_crouch         = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc  = 1.0

zoom_cam_relax_speed        = 4    ; scope & ironsight
zoom_cam_relax_speed_ai     = 120.75
zoom_cam_dispersion         = 1.5
zoom_cam_dispersion_inc     = 1.2
zoom_cam_dispersion_frac    = 0.8
zoom_cam_max_angle          = 9.0
zoom_cam_max_angle_horz     = 5.0
zoom_cam_step_angle_horz    = 0.25

fire_dispersion_condition_factor = 5    ;óâĺëč÷ĺíčĺ äčńďĺđńčč â ďđîöĺíňŕő ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ

;--- scope weapons -----------------------------------------------------------------
holder_range_modifier   = 2.15               ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_range
holder_fov_modifier     = 0.3              ; âî ńęîëüęî đŕç óâĺëč÷čâŕĺňń˙ eye_fov

min_radius              = 0
max_radius              = 50

hit_probability_gd_novice       = 0.85
hit_probability_gd_stalker      = 0.9
hit_probability_gd_veteran      = 0.95
hit_probability_gd_master       = 0.99

;-------------------------------------------------------------------------------
slot                    = 2                ; // secondary
animation_slot          = 2                ; type of the animation that will be used

inv_name                        = st_wpn_as50
inv_name_short          = st_wpn_as50

inv_grid_width          = 6
inv_grid_height         = 2
inv_grid_x              = 12
inv_grid_y              = 49

upgr_icon_x                     = 560
upgr_icon_y                     = 1540
upgr_icon_width         = 290
upgr_icon_height        = 90
kill_msg_x                      = 0
kill_msg_y                      = 0
kill_msg_width          = 98
kill_msg_height         = 23

;-------------------------------------------------------------------------------
position                = -0.026, -0.067, 0.00
orientation             = 0, 0, 0

fire_point              = 0.0, 0.129, 0.942
fire_point2             = 0.0, 0.129, 0.942

flame_particles         = weapons\generic_weapon06
smoke_particles         = weapons\generic_shoot_00
rpm_empty_click         = 200

shell_point                     = 0.0, 0.129, 0.192
shell_dir                       = 0.0, 0.0, 0.4
shell_particles         = weapons\generic_shells

;--STRAP PARAMETERS-----------------------------------------------------------------
;ďîä ěčřęîé
strap_position                  = -0.22,-0.21,0.12                      ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped
strap_orientation               = -10,-5,10                                     ; (3rd person view in degrees)
strap_bone0                     = bip01_spine2
strap_bone1                     = bip01_spine1

startup_ammo                = 10
visual                      = dynamics\weapons\wpn_as50\wpn_as50.ogf

light_disabled                  = false
light_color                     = 0.6,0.5,0.3
light_range                         = 4.0
light_var_color                 = 0.05
light_var_range                 = 0.5
light_time                      = 0.2

ph_mass                         = 3

silencer_light_color    = 0.6,0.5,0.3
silencer_light_range    = 0.01
silencer_light_var_color= 0.05
silencer_light_var_range= 0.5
silencer_light_time     = 0.2

;addons
scope_status                    = 1
silencer_status                 = 0
grenade_launcher_status         = 0

zoom_enabled                    = true
zoom_rotate_time                = 0.25
scope_zoom_factor               = 50 ;5

scope_texture                   = wpn_crosshair_5
scope_name                      = wpn_addon_scope
scope_x                         = 50
scope_y                         = 9


;------------------------------------------------------------------------------
[wpn_as50_hud]:hud_base
zoom_hide_crosshair     = false ;true
attach_place_idx        = 0
item_visual                     = dynamics\weapons\wpn_as50\wpn_as50_hud.ogf

hands_position          = -0.0335,-0.165,0.1   ;ńěĺůĺíčĺ (âëĺâî/âďđŕâî, âíčç/ââĺđő, íŕçŕä/âďĺđĺä)
hands_orientation       = -0.05,0.75,1.55
hands_position_16x9     = -0.0335,-0.165,0.1
hands_orientation_16x9  = -0.05,0.75,1.55

item_position           = 0.0035,-0.0475,0
item_orientation        = 0,0,-90

shell_point                     = 0.025,0.055,0.221
shell_dir               = 0.0, 1.0, 0.0
shell_bone                      = wpn_body
 
fire_point                      = 0.1,0.043,0.7
fire_bone               = wpn_body

aim_hud_offset_pos      = -0.0525,0.0105,-0.123
aim_hud_offset_rot      = 0.0,0.0,0.0
aim_hud_offset_pos_16x9 = -0.0525,0.0105,-0.123  ;ńěĺůĺíčĺ (âëĺâî/âďđŕâî, âíčç/ââĺđő, íŕçŕä/âďĺđĺä)
aim_hud_offset_rot_16x9 = 0.0,0.0,0.0

gl_hud_offset_pos       = 0,0,0
gl_hud_offset_rot       = 0,0,0

lean_hud_offset_pos     = 0,0,0
lean_hud_offset_rot     = 0,0,0

anm_show                = as50_draw
anm_hide            = as50_holster
anm_shots               = as50_shoot
anm_reload              = as50_reload
anm_idle            = as50_idle
anm_idle_aim            = as50_idle_aim
anm_idle_moving         = as50_idle_moving
anm_idle_sprint         = as50_idle_sprint
anm_bore                = as50_idle_bore


trzeba było wstawić to co jest w vanilli, czyli twój ulubiony przypływ (nawiasem mówiąc nie wiem czym cię tak urzekł):
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
[wpn_vintorez_nimble]:wpn_vintorez
$spawn                                          = "weapons\unique\vintorez_nimble"                ; option for Level Editor
inv_name                                = st_wpn_vintorez_nimble
description                                     = st_wpn_vintorez_nimble_descr

cost                    = 15000

hit_power                               = 0.65, 0.65, 0.65, 0.65
hit_impulse                             = 140
bullet_speed            = 320
rpm                     = 375

fire_dispersion_base    = 0.12        ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) áŕçîâîé äčńďĺđńčč îđóćč˙ (îđóćč˙ çŕćŕňîăî â ňčńęŕő)
control_inertion_factor = 1.2f
crosshair_inertion              = 6

;îňäŕ÷ŕ
cam_return                              = 1
cam_relax_speed         = 3.5        ;ńęîđîńňü âîçâđŕňŕ â čńőîäíîĺ ďîëîćĺíčĺ
cam_relax_speed_ai      = 360           ;ńęîđîńňü âîçâđŕňŕ â čńőîäíîĺ ďîëîćĺíčĺ
cam_dispersion          = 0.32        ;óâĺëč÷ĺíč˙ óăëŕ (â ăđŕäóńŕő) ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispersion_inc      = 0.17        ;óâĺëč÷ĺíče cam_dispersion ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispersion_frac     = 1.0        ;ńňâîë áóäĺň ďîäűěŕňüń˙ íŕ cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
cam_max_angle           = 50.0        ;ěŕęńčěŕëüíűé óăîë îňäŕ÷č
cam_max_angle_horz      = 50.0        ;(degree) maximum shot horizontal degree
cam_step_angle_horz     = 0.5        ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shooting

PDM_disp_base           = 0.6
PDM_disp_vel_factor     = 2.4
PDM_disp_accel_factor   = 2.4
PDM_disp_crouch         = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc  = 1.0

zoom_cam_relax_speed        = 3.5    ; scope & ironsight
zoom_cam_relax_speed_ai     = 120.75
zoom_cam_dispersion         = 0.18
zoom_cam_dispersion_inc     = 0.1
zoom_cam_dispersion_frac    = 1.0
zoom_cam_max_angle          = 50.0
zoom_cam_max_angle_horz     = 50.0
zoom_cam_step_angle_horz    = 0.25

fire_dispersion_condition_factor = 5        ;óâĺëč÷ĺíčĺ äčńďĺđńčč â ďđîöĺíňŕő ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ


Po tym zabiegu przy odrobinie szczęścia dostałbyś u Żwawego, to co chciałeś. Ale żeby sobie życie ułatwić dodajmy go do oferty Sowy. Tutaj widzę coś kombinowałeś, ale nie do końca dobrze, mianowice taki wpis:
Kod: Zaznacz wszystko
wpn_vintorez_nimble      = 100.100

Nie doda ci broni do oferty. Trzeba to wpisać tak:
Kod: Zaznacz wszystko
wpn_vintorez_nimble      = 1, 1
(oznacza to 100% szansy trafienia w ofercie jednej sztuki)
i dokładnie tak jak kombinowałeś, w każdym z supplies_stage. Ponadto w trade_generic_sell określasz cenę, wystarczy wpisać broń tylko w jednym miejscu, ale wartość 100.100 również nie jest prawidłowa. Można wpisać:
Kod: Zaznacz wszystko
wpn_vintorez_nimble      = 0.2,0.2
i będziesz miał przypływ zaoferowany za 20% ceny.

Poprawiałem tylko pliki w_wintorez.ltx i trade_zat_b30_stalker_trader.ltx
http://www.sendspace.com/file/gy9iwd
Jak nie zadziała to pisz, co jest nie tak, bo mogłem o czymś zapomnieć.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop, Xaris.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Jak dodać broń z powrotem do gry? [SGM]

Postprzez Xaris w 09 Kwi 2012, 19:37

Dzięki wielkie! Teraz już wszystko działa i nareszcie mam swoją ulubioną pukawkę!;)
Co do komendy ...=1,1 próbowałem, nie działała i w akcie desperacji zmieniłem na 100,100:P

Dzięki Ci wielkie, masz u mnie Kozaka!
Wypijmy zatem :wódka: cieszmy się i radujmy!

Jeszcze raz dziękuję, temat do zamknięcia;)
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości