System 32-bit

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

System 32-bit

Postprzez pend w 29 Kwi 2014, 15:44

Witam.

Mam problem z uruchomieniem LA na systemie 32-bitowym. Posiadam 2 systemy, XP SP3 x86 i 7 SP1 x86.
Na XP wyskakuje komunikat: "xr_3da.exe nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32".
Na 7 pokazuje się splash screen, następnie czarny ekran, zmiana roździelczości, już jakby miało się odpalić i powrót do pulpitu. Po usunięciu pliku user.ltx, pokazuje się splash screen, lecz po chwili "brak odpowiedzi".

Zaznaczam, że zainstalowałem wszystkie 3rdparties, usunąłem msvcp120.dll, msvcp120d.dll, msvcr120.dll i uruchamiam grę jako administrator.

Log z próby uruchomienia pod Windows 7:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz [GenuineIntel], F6/M15/S13, 2211.00 mhz, 65-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53130 files cached, 7891Kb memory used.
Init FileSystem 2.080023 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5560, Apr 26 2014

EH: C48436709EA0BD08DBA598B8B19F9EA4

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1998160 K], reserved[20336 K], committed[78592 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[16051 K], process heap[16051 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7368 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Głośniki (SB Audigy)
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Głośniki (SB Audigy), Spec Version 1.1 (default) eax[4] efx[no] xram[no]
3. Cyfrowy interfejs audio (SB Audigy), Spec Version 1.1  eax[4] efx[no] xram[no]
Executing config-script "f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r2_ssao'
~ Valid arguments: st_opt_off/st_opt_low/st_opt_medium/st_opt_high
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:622]: NVIDIA GeForce 9600 GT
* GPU driver: 9.18.13.2723
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1258 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1034
stack trace:

001B:74078D99 MMDevApi.dll, Ordinal2()
001B:74074C6A MMDevApi.dll, Ordinal3()
001B:74071674 MMDevApi.dll, Ordinal15()
001B:7407191B MMDevApi.dll, Ordinal15()
001B:775DC864 ntdll.dll, RtlWow64EnableFsRedirectionEx()
001B:775F0846 ntdll.dll, RtlIsCriticalSectionLockedByThread()
001B:76D5ED6C kernel32.dll, BaseThreadInitThunk()
001B:776237EB ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()
001B:776237BE ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()


Log po usunięciu "user.ltx":
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz [GenuineIntel], F6/M15/S13, 2226.00 mhz, 69-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53132 files cached, 7891Kb memory used.
Init FileSystem 2.086254 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5560, Apr 26 2014

EH: C48436709EA0BD08DBA598B8B19F9EA4

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1998128 K], reserved[20328 K], committed[78632 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[16051 K], process heap[16051 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7368 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Głośniki (SB Audigy)
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Głośniki (SB Audigy), Spec Version 1.1 (default) eax[4] efx[no] xram[no]
3. Cyfrowy interfejs audio (SB Audigy), Spec Version 1.1  eax[4] efx[no] xram[no]
Executing config-script "f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
SOUND: Selected device is Głośniki (SB Audigy)
stack trace:

001B:74078D99 MMDevApi.dll, Ordinal2()
001B:74074C6A MMDevApi.dll, Ordinal3()
001B:74071674 MMDevApi.dll, Ordinal15()
001B:7407191B MMDevApi.dll, Ordinal15()
001B:775DC864 ntdll.dll, RtlWow64EnableFsRedirectionEx()
001B:775F0846 ntdll.dll, RtlIsCriticalSectionLockedByThread()
001B:76D5ED6C kernel32.dll, BaseThreadInitThunk()
001B:776237EB ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()
001B:776237BE ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()


Za wszelką pomoc z góry dziękuje.
AMD Phenom II X6 1090T @3.8GHz + Thermalright HR-02 Macho B, Samsung 4x4GB DDR3-1600 @1755MHz (9-9-9-24), EVGA GTX 770 SC ACX, Samsung SSD850 EVO 120GB, Seagate 1 TB Barracuda @ Asus M4A89GTD PRO + SilentiumPC Deus G1 600W
pend
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 29 Kwi 2014, 15:36
Ostatnio był: 07 Lip 2021, 02:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: System 32-bit

Postprzez Obiniu w 29 Kwi 2014, 17:08

Z tego co zauważyłem dość dużo ludzi ma ten problem, nigdzie jednak nie można znaleźć rozwiązania. Pozostaje chyba tylko czekać na jakiegoś patch czy coś.
Image
Awatar użytkownika
Obiniu
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 25 Lut 2009, 20:37
Ostatnio był: 02 Maj 2014, 22:08
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: System 32-bit

Postprzez utak3r w 29 Kwi 2014, 17:12

Testuję dwa możliwe rozwiązania.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: System 32-bit

Postprzez utak3r w 29 Kwi 2014, 23:08

Mam prośbę do tych, którzy otrzymują crash z MMDevApi.dll.
Wykonajcie dwie rzeczy i po każdej sprawdźcie, czy się sytuacja zmieniła:

1. Zainstalujcie tę wersję OpenAL.
2. Odinstalujcie w ogóle wszystkie wersje OpenAL, jakie macie.

Z wynikami testów proszę się ze mną podzielić :D
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: System 32-bit

Postprzez rupiec w 29 Kwi 2014, 23:12

Witam proszę o pomoc- przy uruchamianiu gry-
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx

Dziękuję
rupiec
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Gru 2013, 16:45
Ostatnio był: 13 Maj 2014, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 0

Re: System 32-bit

Postprzez pend w 29 Kwi 2014, 23:52

U mnie bez zmian.

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz [GenuineIntel], F6/M15/S13, 2237.00 mhz, 64-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53141 files cached, 7891Kb memory used.
Init FileSystem 2.798779 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5560, Apr 26 2014

EH: C48436709EA0BD08DBA598B8B19F9EA4

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1997296 K], reserved[21316 K], committed[78476 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[16059 K], process heap[16059 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7368 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Głośniki (SB Audigy)
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Głośniki (SB Audigy), Spec Version 1.1 (default) eax[4] efx[no] xram[no]
3. Cyfrowy interfejs audio (SB Audigy), Spec Version 1.1  eax[4] efx[no] xram[no]
Executing config-script "f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r2_ssao'
~ Valid arguments: st_opt_off/st_opt_low/st_opt_medium/st_opt_high
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:622]: NVIDIA GeForce 9600 GT
* GPU driver: 9.18.13.2723
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1258 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1034
stack trace:

001B:745B8D99 MMDevApi.dll, Ordinal2()
001B:745B4C6A MMDevApi.dll, Ordinal3()
001B:745B1674 MMDevApi.dll, Ordinal15()
001B:745B191B MMDevApi.dll, Ordinal15()
001B:7774C864 ntdll.dll, RtlWow64EnableFsRedirectionEx()
001B:77760846 ntdll.dll, RtlIsCriticalSectionLockedByThread()
001B:75C7ED6C kernel32.dll, BaseThreadInitThunk()
001B:777937EB ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()
001B:777937BE ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()
AMD Phenom II X6 1090T @3.8GHz + Thermalright HR-02 Macho B, Samsung 4x4GB DDR3-1600 @1755MHz (9-9-9-24), EVGA GTX 770 SC ACX, Samsung SSD850 EVO 120GB, Seagate 1 TB Barracuda @ Asus M4A89GTD PRO + SilentiumPC Deus G1 600W
pend
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 29 Kwi 2014, 15:36
Ostatnio był: 07 Lip 2021, 02:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 3

Re: System 32-bit

Postprzez mkdante381 w 30 Kwi 2014, 01:16

utak3r ten link to masz od mnie kradzieju. Po drugie posty da się edytować :?: Tak jak mówi "miszcz" zainstaluj najnowszy openal, ale przedtem stary odinstaluj(po odinstalowaniu restart kompa). Tu masz link do mojego posta z różnymi fixami (w spoilerze są jakby co) viewtopic.php?f=126&t=4484&start=3540#p287138
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: System 32-bit

Postprzez Beziele w 30 Kwi 2014, 17:51

Uff, przynajmniej nie jestem jedyny z tym problemem. Jednak szkoda, że żadna z opcji tutaj wymienionych mi nie działa. ;x
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: System 32-bit

Postprzez mkdante381 w 30 Kwi 2014, 22:10

Nie pytał nikt czy jak macie W7 to odinstalowaliście aktualizacje platformy DirectX11.1 KB2670838 . Powróci wam do Internet Explorera 9(kto używa IE?) i DX11, ale gry powinny bez problemów chodzić. Ta łatka destabilizuje system więc usunąć. Odinstalujcie wszystkie microsoft visual c++, bo często gry instalują przy włączeniu np na Steam i nie jest to zwykle najnowsza wersja i potem jest burdel w systemie np. 5 wersji visual c++2005. Zainstalujcie najnowsze w systemie 32bit tylko x86, w x64 obydwa x86 i x64 :
Visual c++2005 http://www.microsoft.com/en-us/download ... x?id=26347
Visual C++ 2008 SP1 http://www.microsoft.com/en-us/download ... x?id=26368
Visual C++ 2010 SP1 x86 http://www.microsoft.com/en-us/download ... px?id=8328
Visual C++ 2010 SP1 x64 http://www.microsoft.com/en-us/download ... x?id=13523
Visual C++ 2010 SP1 KB2565063 (instalujemy po Visual C++ 2010 SP1) http://www.microsoft.com/en-us/download ... x?id=26999
Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2012 Update 4 http://www.microsoft.com/en-us/download ... x?id=30679
Visual C++ Redistributable Packages for Visual Studio 2013 http://www.microsoft.com/en-us/download ... x?id=40784
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: System 32-bit

Postprzez pend w 05 Maj 2014, 17:39

W moim przypadku był to problem ze sterownikami do Sound Blastera, na Realteku z płyty głównej odpaliłem v1.3000

Thx za chęć pomocy. Temat do zamknięcia.
AMD Phenom II X6 1090T @3.8GHz + Thermalright HR-02 Macho B, Samsung 4x4GB DDR3-1600 @1755MHz (9-9-9-24), EVGA GTX 770 SC ACX, Samsung SSD850 EVO 120GB, Seagate 1 TB Barracuda @ Asus M4A89GTD PRO + SilentiumPC Deus G1 600W
pend
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 29 Kwi 2014, 15:36
Ostatnio był: 07 Lip 2021, 02:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 3


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości