Stare drzewka

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Stare drzewka

Postprzez KoweK w 29 Maj 2014, 15:42

No... te drzewka mi tak średnio pasują szczerze mówiąc - ładnie wyglądają, ale nie pasują mi do tego moda. :E Da radę jakoś przywrócić te kanciaste koszmarki z Cienia Czarnobyla?
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5709
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 29 Maj 2025, 01:26
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Reklamy Google

Re: Stare drzewka

Postprzez Cromm Cruac w 29 Maj 2014, 15:46

Jak wyjdzie SDK to se je prędziudko pozmieniasz.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, Kudkudak, utak3r.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2548
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 23:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: Stare drzewka

Postprzez Darth ReX w 29 Maj 2014, 16:44

...co pewnie wymaga skompilowania mapy od nowa... Have fun :E
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2053
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 26 Maj 2025, 16:44
Kozaki: 224

Re: Stare drzewka

Postprzez vandr w 29 Maj 2014, 16:53

A no właśnie. ;)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: Stare drzewka

Postprzez Wheeljack w 29 Maj 2014, 17:19

Oczywiście, że prędziutko, starczy podmienić model na docelowy. Tyle że kompilacja wymagana, żyj długo i szczęśliwie Kowke. :caleb:
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 22:20
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 726

Re: Stare drzewka

Postprzez KoweK w 29 Maj 2014, 17:27

No ja pier*olę! :D

To jakim cudem powstawały mody, które podmieniały modele drzew?
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5709
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 29 Maj 2025, 01:26
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: Stare drzewka

Postprzez Wheeljack w 29 Maj 2014, 17:31

Pewnie zmieniały texturę drzew. :E
Bo nie trzeba uploadować wszystkich plików mapy tylko jakąś tam część.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 22:20
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 726

Re: Stare drzewka

Postprzez vandr w 29 Maj 2014, 17:57

Dokładnie, to były tylko modziwa re-texturowe. Niestety X-Ray to nie takie fajne cacko jak np Creation Kit od Srajrima, gdzie ten sam proces zajął by max parę godzinek dla średnio wprawionej osoby.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: Stare drzewka

Postprzez Chrome Koran w 29 Maj 2014, 18:18

Hej, a to nie są przypadkiem obiekty typu - speedtree. Nie wiem, nie przyglądałem się.

Uhm. Zerknąłem, wygląda na to, że tak. W takim razie, nie są chyba nawet częścią kompilowanej mapy, tylko leżą sobie gdzieś w resources. W SHoC, tak w ogóle, były speedtree :D ? Na pewno trawa, ale drzewa nie.
Chrome Koran
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 29 Maj 2014, 18:13
Ostatnio był: 22 Cze 2014, 20:35
Kozaki: -4

Re: Stare drzewka

Postprzez Cromm Cruac w 29 Maj 2014, 18:34

xKoweKx napisał(a):No ja pier*olę! :D
To jakim cudem powstawały mody, które podmieniały modele drzew?

Mówisz o Absolute Nature 3 , bo przyznam, że nie znam innych modów z nowymi drzewkami (poza LA i Autumn Aurora 2) :E
Powiem ci jak ja to robiłem: stworzenie modeli w programie 3D, edycja leveli w SDK (podmiana modeli i dodanie nowych), kompilacja testowa low-quality (tak z 5x każdy level), wreszcie kompilacja full-hq.

Tak, że Kowke, zarezerwuj sobie tak z miesiąc czasu i będziesz miał swoje drzewka. Bo ja nie zamierzam re-edytować i re-kompilować 22 map :E

Chrome Koran napisał(a):Nie wiem, nie przyglądałem się. [...] wygląda na to [...] chyba

Pieprzycie panie od rzeczy. Coś gdzieś tam dzwoni ale nie wiadomo, w którym kościele. xRay w ogóle nie korzysta z technologii SpeedTree. Owszem drzewka z AN3 (i LA) są zrobione w ST ale zostały zaimportowane do SDK jako normalne modele. I skompilowane jako geometria razem z mapą. Nigdzie sobie nie 'leżą'
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2548
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 14 Maj 2025, 23:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: Stare drzewka

Postprzez Chrome Koran w 29 Maj 2014, 20:46

Aha. No dobra. No tak, wszystkie modele mają geometrię, tylko, że nie będzie żadnych, innych wersji w plikach .db. Np. do obróbki, czy czegoś tam. Nic to nie da, jednym słowem mówiąc. A ten... w Call of Prypyat były speedtree? :D Tudzież i względnie - modele animowanych drzew? Sorry, ale to dlatego, że nie pamiętam, po prostu. :) Nie zwracałem na to uwagi.

Ps. Wolałbym raczej mniej trawy, niż animowanych drzewek.
Chrome Koran
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 29 Maj 2014, 18:13
Ostatnio był: 22 Cze 2014, 20:35
Kozaki: -4

Re: Stare drzewka

Postprzez djcycu w 29 Maj 2014, 21:54

A mi się te drzewka strasznie podobają, Hoshkę aż nogi bolą z biegania do mnie kiedy zachwycałem się zoną w LA :suchar:
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość