xKoweKx napisał(a):No ja pier*olę!

To jakim cudem powstawały mody, które podmieniały modele drzew?
Mówisz o Absolute Nature 3 , bo przyznam, że nie znam innych modów z nowymi drzewkami (poza LA i Autumn Aurora 2)

Powiem ci jak ja to robiłem: stworzenie modeli w programie 3D, edycja leveli w SDK (podmiana modeli i dodanie nowych), kompilacja testowa low-quality (tak z 5x każdy level), wreszcie kompilacja full-hq.
Tak, że Kowke, zarezerwuj sobie tak z miesiąc czasu i będziesz miał swoje drzewka. Bo ja nie zamierzam re-edytować i re-kompilować 22 map

Chrome Koran napisał(a):Nie wiem, nie przyglądałem się. [...] wygląda na to [...] chyba
Pieprzycie panie od rzeczy. Coś gdzieś tam dzwoni ale nie wiadomo, w którym kościele. xRay w ogóle nie korzysta z technologii SpeedTree. Owszem drzewka z AN3 (i LA) są zrobione w ST ale zostały zaimportowane do SDK jako normalne modele. I skompilowane jako geometria razem z mapą. Nigdzie sobie nie 'leżą'