Uaktualniłem linki w poście z procesem instalacyjnym powyżej, dlatego jeśli ktoś jest chętny to wyszedł nowy patch do moda wersja 10 (poprzednia 9.08).
Zmiany:
- Poprawione relacje w grze. Już nie zobaczycie neutralnie nastawionych bandziorów.
- Naprawiona zwiecha podczas ataku kontrolera.
- Naprawiona zwiecha f_modes przy uzbrojeniu.
- Naprawiona zwiecha xr_kamp.script w Prypeci.
- Poprawione nowe filtrowanie.
- Nieaktywny tryb A-Life poprawiony i usprawniony. Zabójstwa w tym trybie są brane pod uwagę, więc zadania typu "Wykończ obóz bandytów" działają poprawnie - można je ukończyć, nawet jeśli ktoś z obozu już nie żyje. NPC handlują w trybie nieaktywnym między sobą i podczas przemieszczania się bohatera między poziomami. Możliwy spadek szybkości ładowania poziomów - o 1 lub 2 sekundy. Teraz NPC zabierają unikatowe zabawki z kryjówek, tak że uważajcie!
- Chimera jest silniejsza.
- Respawnery ulepszono i poprawiono - czas się zwiększył, ilość spawnów zmalała.
Także jest nowa wersja poprawki językowej dla AMK:
- amk_strings.xml - teksty recept (opisy techniczne) przetłumaczone.
- string_table_enc_mutants.xml - informacje o wyciętych mutantach przywrócone (tnx dla Kanyhalos)
- zdrówko pijawki obniżone (tak tak, znowu),
- poprawiony tryb skradania się - normal fov, NPC nie będą reagować dopóki aktor nie będzie totalnie widoczna, już nie mają oczów na dupie

(tnx to Kanyhalos).
Pojawił się również kolejny (trzeci już) dodatek do AMK Mod 1.4. Tym razem jest to dodatek pogodowy zmieniający założenia i ustawienia pogody. Testujcie na całego
Zapraszam do pobierania!