Największy trolling w historii forum - DM:E

Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne.

Moderator: Realkriss

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez caleb59 w 01 Cze 2009, 22:06

Co to ma byc?Chcecie ze Stalkera zrobic jakis fucking John Deere American Farmerczy co tam innego?
Stanowcze i krwiste NIE! bejsbolom, siekierom itp. bzdetom rujnujacym klimat!
Jeszcze moze jakby @The Witcher caly sprzed ogrodniczy lacznie z kosiarka do trawy dodal to by pewnie nie zaszkodzilo co?
To jest gra w klimatach post apo a nie warcraft gdzie wysylalo sie chlopa by narabal drzewka...
Dno i bullshit - @The Witcher nie sugeruj sie za mocno niektorymi pomyslami bo wyjdzie kiszka i przesadzone posmiewisko a nie mod...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2713
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 21 Maj 2025, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 678

Reklamy Google

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Ryślaw_Ryś w 01 Cze 2009, 22:38

No, wreszcie ktoś stanowczy również mnie poparł.

Zresztą The Witcher sam chyba wie co ma zrobić :)
(i apeluję skończmy mu już śmiecić o saperkach i innych takich)
taaa...
Ryślaw_Ryś
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 31 Maj 2009, 22:46
Ostatnio był: 31 Paź 2012, 12:27
Miejscowość: Stumosty :P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Ryślaw_Ryś w 01 Cze 2009, 22:41

Czyli jednak nie żartowałeś Legal ;/

Skończcie już pisać o siekierach, robicie mu bałagan a sam powiedział że nie chce...
I dobrze...

jeszcze zacytuję sam siebie:

"Chodzi o to żeby dodawać mody z głową powiększanie świata i rozgrywki i urealnianie go na max jaki się da. Byle z głową i sensem. A już na pewno nie będę widział nic złego z krzyżówką Lost Alpha skoro to będzie jeszcze lepsze OL."

ale nie z siekierą...

"Nie gwałćmy STALKERA tylko go ulepszajmy!"

edit na prośbę
w każdym razie ja się z tym również nie zgadzam
Ostatnio edytowany przez Ryślaw_Ryś, 01 Cze 2009, 23:38, edytowano w sumie 1 raz
taaa...
Ryślaw_Ryś
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 31 Maj 2009, 22:46
Ostatnio był: 31 Paź 2012, 12:27
Miejscowość: Stumosty :P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez von Carstein w 01 Cze 2009, 23:08

Słuchaj Rywlaw (DP zrobiłęś)
Siekiery może nie doda, ale nie powiesz mi, że jest ona nierealistyczna... równie dobrze mogę powiedzieć, że Ppsch w DM jest nierealistyczna (w 2012 pepeszka w Zonie... taaa...), że tysiąc i więcej noży w Zonie jest nierealistyczne (na co to komu? Jednak od przybytku głowa boli, a każdy nóż będzie zadawać takie same obrażenia)
Caleb - nie chcesz to nie korzystaj z siekiery Akurat siekiera do postapo pasuje. Porzucona siekiera w domu... nie zaprzeczysz, że w dość rolniczej Zonie może tak być?. Dla mnie samochody w Zonie to rzecz nie normalna... No bo jak ma coś takiego jeszcze działać?

A teraz ważna kwestia - da się poprawić jeszcze bardziej AI? Żeby NPC działały zespołowo, żeby mogły kłaść się na ziemie... zresztą Strielok też powinien padać na ziemie... jak inaczej korzystać z rkmów? No, chyba, że ma się egzo...

I na litość Boską... jeżeli ktoś pisze, żeby nie robić czegoś, to nie twórz nowych postów z treścią "popieram tego pana". To już jest off top. Prowokuje off top. Jeżeli wyrażasz sprzeciw to:
- Edytuj poprzedni post.
- Udziel (napisz coś) w SB.

Edit:
Dla jednego coś co jest ulepszeniem jest równocześnie "zgwałceniem" dla drugiego. I vice versa.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Maly Mod w 01 Cze 2009, 23:33

heh siekiera realistyczna bo w chacie przez 20 lat leżała (akurat napewno...)a czemu taki samochód miał by nie działać? Kamaz (ten wojskowy chyba) mógł być zawinięty z posterunku wojska a inne stare samochody mogły po prostu w garażu stać(spójrzcię na stosunek nie-działających do działających samochodów w zonie[w orginale 0/z modami około 20)
A noże co ci zawiniły każdy kot miał go za 1 broń :!: To czemu miało by ich nie być a konserwy czym otworzysz ? ze strzelby na chodniku? Na chodniku będzie zawartość zmiksowaną z śrutem i kawałkami puszki!
Maly Mod


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Ryślaw_Ryś w 02 Cze 2009, 01:06

Ja za to mam pytanie z innej beczki.

The Witcherze,
Mamy w grze krzaczory i trawsko które uginają się jak wieje wiatr.
Natomiast jak my chodzimy po roślinności nic się nie rusza, jest tylko dźwięk, zastanawia mnie więc czy dałbyś radę i czy jest możliwe i czy chciałbyś takie coś jeszcze dorobić.

(szczerze mówiąc jak pierwszy raz zagrałem w Stalkera to od razu mnie to lekko poruszyło)
taaa...
Ryślaw_Ryś
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 31 Maj 2009, 22:46
Ostatnio był: 31 Paź 2012, 12:27
Miejscowość: Stumosty :P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez The Witcher w 02 Cze 2009, 08:11

Maly Mod
Co z tego, że zrobisz model siekiery skoro nie będzie animacji. Jeśli ktoś ją stworzy dodam siekierę, a jak się komuś nie podoba to zrobię też wersję bez siekiery.
Ryślaw_Ryś
Raczej tego nie dodam.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez urbanoid w 02 Cze 2009, 12:21

Witam,

Czy Dima's Mod Enhanced to będzie jeden nowy plik zawierający już podstawową wersję, czy wasza praca będzie "nakładką" na DM? Bo dzisiaj skończę Priboi Story i zastanawiam się czy ściągać tę podstawkę czy poczekać aż dokończycie wersję Enhanced i ściągnąć od razu wszystko? Bo domyślam się, że wasz dodatek i tak będzie powodował konieczność rozpoczęcia nowej gry. No i najważniejsze: kiedy planujecie to wypuścić na światło dzienne?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
urbanoid
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 29 Maj 2009, 17:04
Ostatnio był: 15 Paź 2012, 23:37
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez The Witcher w 02 Cze 2009, 13:31

Mod będzie trzeba zainstalować na Dima's Moda, więc ściągaj już teraz. Tylko nie instaluj mojego fixa! Planuję go wydać w niedzielę\poniedziałek.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez MatrixSTR w 02 Cze 2009, 14:23

mam pytanie odnośnie ikon ekwipunku. ponieważ starsze karty graficzne mogą poprawnie wyświetlać tylko tekstury w rozmiarze 2048 na 2048 a gdy jest większa to są błędy. I tu moje pytanie: czy ta tekstura dokładnie ui_icon_eqipment będzie większa? a jeśli tak to będzie jakiś fix żeby poprawić wyświetlanie?
a po za tym to mam wrażenie że mod będzie bardzo dobry :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 07 Maj 2025, 20:23
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 277

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez The Witcher w 02 Cze 2009, 15:01

Tekstura nie będzie większa.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez von Carstein w 02 Cze 2009, 16:22

Mi noże nic nie zawiniły... konkretnie nóż... a konkretnie jeden typ noża. Nierealistyczne są setki typów noży w Zonie...
No... Zapewne troskliwy właściciel gospodarstwa zabrał ze sobą siekierę podczas ucieczki przed promieniowaniem w 1986 roku... Wiadomo - siekiera była mu najbardziej potrzebna.
Samochody... nawet te dwadzieścia sztuk to wciąż za dużo, jak na ilość i wielkość danych nam obszarów. W kradzież pojazdów wojskowych mogę jeszcze uwierzyć (Chociaż nie bardzo... podejść do Nivi, wsiąść do auta i przeżyć ostrzał żołdaków... chociaż mogę to traktować jako łup wojenny). A inne samochody... taaa... stały dwadzieścia lat w garażach i są nadal sprawne... i nawet szabrownicy, tak liczni po katastrofie nic nie ukradli... No cud :D.

No dobra. Teraz właściwa część posta.

Mógłbyś usunąć z moda tą cholerną, super nierealistyczną możliwość z umieszczania pistoletó maszynowych w slocie na pistolety? Bo o ile w obrzyna za pasem uwierzę, to już w MP5 za chiny ludowe nie jestem wstanie (I dlatego DM mnie odrzucił).

No i mam jeszcze pytanie... Będą niewidzialne anomalie... No bo mi się one wydają ciut neirealistyczne (chociaż to zjawiska całkowicie niepojęte dla nauki). Nad anomalią termiczną powinny być te "zawirowania" gorącego powietrza, elektro - wyłądowania elektryczne widoczne dla człowieka, trampolina - wiadomo...
Rozważając tą kwestie musimy brać pod uwagę jedną rzecz - ilu ludzi przeżyło by w Zonie chociaż jeden dzien bez pik pika? (Mam nadzieje, że mi się mody nie mieszają).


EDIT:

No... zapomniałem powiedzieć o Wszytkich Uzo podobnych broniach. Mea Culpa. One pasują... Ale MP-5 nie.
Ostatnio edytowany przez von Carstein, 03 Cze 2009, 12:05, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

PoprzedniaNastępna

Powróć do Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości