[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 14 Lip 2009, 16:52

Ksiundz napisał(a):- czy możliwe jest w ogóle sterowanie pojazdami??

http://www.amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=502
Tutaj masz dodatek.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez RazoRetti w 27 Lip 2009, 13:43

Witam. Otóż gram na nieco zmodyfikowanym AMK i podczas mojego powrotu do Kordonu z Doliny Mroku mam crasha.

FATAL ERROR

[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CSafeFixedRotationState::create
[error]File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\phvalidevalues.h
[error]Line : 81
[error]Description : dBodyStateValide(b)

Ktoś wie o co tu biega?!
RazoRetti
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 16 Kwi 2008, 18:43
Ostatnio był: 19 Kwi 2011, 00:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 27 Lip 2009, 16:37

Nieco zmodyfikowanym? Może dokładniej? AMK nie za bardzo jest podatny na dodatki etc.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez RazoRetti w 28 Lip 2009, 20:56

Dodany arsenal, i trochę pozmieniane statystyki broni. Generalnie nic wielkiego. Nigdy mi takiego buga nie wywalał a jakieś 3 miesiące temu grałem na nim chyba z 1,5 miesiąca. Więc teraz nie za bardzo mam pomysł co jest nie tak. Zwłaszcza, że log jest nieco osobliwy.
RazoRetti
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 16 Kwi 2008, 18:43
Ostatnio był: 19 Kwi 2011, 00:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 28 Lip 2009, 21:32

RazoRetti napisał(a):Dodany arsenal, i trochę pozmieniane statystyki broni. Generalnie nic wielkiego. Nigdy mi takiego buga nie wywalał a jakieś 3 miesiące temu grałem na nim chyba z 1,5 miesiąca. Więc teraz nie za bardzo mam pomysł co jest nie tak. Zwłaszcza, że log jest nieco osobliwy.

Spróbuj poszukać, lub zapytaj tutaj:
http://amk-team.ru/forum/index.php?showforum=18
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez SzalonySnajper w 01 Sie 2009, 20:55

Zainstalowałem tego moda i parę innych, i muszę powiedzieć że jest od świetny.
Zwiększone obrażenia, trudność, blowouty, wiadomości w pda - takiego moda mi było trzeba.
Wypatrzyłem tylko trzy bugi:

Pierwszy - Gdy na początku gry zrobiłem quicksave (w kordonie, przed zrobieniem zadania z zabiciem bandytów) to jak potem zginąłem i wczytałem wywaliło mnie do pulpitu, ale już się tak nie dzieje.

Drugi - Na początku nie działąła mi dynamiczna muzyka lecz potem zaczęła działałać.

Trzeci - Gdy na wysypisku walczyłem z bandytami w hangarze i wszyscy zgineli, poszłem pogadać ze sieryjem ale nie mogłem bo zachowywał się tak jakby w pobliżu był wróg, zapewne chodziło mu o tych koło tunelu i przejścia do agropromu bo jak ich zabiłem to on do mnie: "Choć no tutaj, pogadajmy" i już z nim mogłem gadać.
(podobnie było z lisem czy jakmu tam, w każdym razie chodzi o tego co po przejściu przez most trzeba mu dać apteczkę).

Poza AMK modem i patchem mam także:
Kod: Zaznacz wszystko
Argus tex pack (Photorealistic zone)
Pollux skin pack
Interactive music mod + patch
Sky4CE Skygraphics 2.0
Amk 1.4 addon: clear sky dynamic music (domyślnie dynamiczna muzyka w amk jest z unreal tournament, hl2, quake i innych gier a ten addon zmienia ją na tą z czystego nieba.
Bump mapped 1935 Alpha hand texture, czyli po ludzku - skin dłoni z alphy 1935 z bumpmapą.
Akame's sound mod (warto ściągnąć zajmuje tylko niecałe 3mb a dodaje o wiele lepsze dźwięki broni)
AMK Weather addon (czy jakoś tak, nie pamiętam nazwy) - Zmienia całkowicie pogodę, w paczce są configi user.ltx i różne presety ja mam mist, preset ten daje ponurą i mroczną pogodę, rzadko kiedy jest jasno


Tak więc polecam każdemu AMK i mody wymienione powyżej.
SzalonySnajper
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 25 Lip 2009, 17:19
Ostatnio był: 15 Lut 2010, 15:57
Miejscowość: Припять
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez dorian w 04 Sie 2009, 08:53

Poza AMK modem i patchem mam także:...Tak więc polecam każdemu AMK i mody wymienione powyżej


Taka rozpiska to już bardziej do tego tematu :wink: :
http://img199.imageshack.us/img199/1458/bizonm.png

Ale potwierdzam, AMK jest świetny, choć wolę Rebalanced, m.in. ze względu na pogodę i różnorodność itemów i giwer, jak choćby karabinek Bizon = magazynek na 64 kulki i świetna sprawa na pijawki :D :
http://img199.imageshack.us/img199/1458/bizonm.png
Ostatnio edytowany przez dorian 13 Sie 2009, 08:29, edytowano w sumie 4 razy
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1410
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 15 Cze 2025, 01:12
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [AMK MOD]

Postprzez BednaR w 09 Sie 2009, 10:41

Wlasnie zainsatalowalem tego moda - calkiem fajnie wszytko wyglada. meczy mnie tylko kilka rzeczy - czy mozna zmienic wyglad hud'a na ten z pierwotnego STAKERA? Jakos mi te nowe uproszczone opcje nie przypadly do gustu i teskie za starym stalkerowskim hud'em, i czy jest mozliwosc aby przywrucic lekki zoom przy celowaniu z 'reki'? Jak wprowadzic te 2 male zmiany? Z gory dziekuje. (mam nadzieje ze w dobrym miejscu dodalem wpis...)

Pozdrawiam
BednaR
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 09 Sie 2009, 00:50
Ostatnio był: 22 Sie 2009, 10:18
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez SzalonySnajper w 09 Sie 2009, 15:34

Zoom edytujesz w pliku broni w folderze 'gamedata\config\weapons': otwierasz plik od broni w której chcesz dodać zoom np. dla mp5 będzie to w_mp5.ltx. W pliku szukasz wpisu 'scope_zoom_factor' i zmieniasz z 90 na jakąś inną liczbę (koniecznie mniejszą!, mniejsza przybliża a większa oddala) w vanilli chyba jest to 60.
A co do huda gdzieś tu na forum był standardowy hud do ol 2.2, spróbuj powinien działać z amk.
SzalonySnajper
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 25 Lip 2009, 17:19
Ostatnio był: 15 Lut 2010, 15:57
Miejscowość: Припять
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez BednaR w 09 Sie 2009, 16:14

Wlasnie mi wywalilo post w trakcie pisania :(

no wiec do chud'a mialem 2 podejscia:

1. instalacja starego z OL - wywalilo mnie po paru minutach z gry z komunikatem 'program XR_3DA przestal funkcjonowac'
2. bawilem sie programem-modem do rozplanowania wszytkich obiektow hud'a ale jedyne co to udalo mi sie przywrucic postac ludzika na hud'zie pokazujacego 'czy sie stoi czy sie lezy'

wiem ze byc moze naciagam moje wlasne szczescie tutaj - prubuje to wszytko uruchomic pod Viste...
BednaR
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 09 Sie 2009, 00:50
Ostatnio był: 22 Sie 2009, 10:18
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez SzalonySnajper w 10 Sie 2009, 12:38

Spróbuj zainstalować 'HUD and Blood mod' na stalker.filefront.com jest.
Zmienia on hud na inny i dodaje lepszą krew, hud nie jest z oryginalnego stalkera ale może ci się spodobać, do wyboru w paczce masz 2 layouty, w layout A mapa jest w lewym-dolnym rogu, a w B tak jak w vanilli.
Tego moda na hud instalowałem na ol 2.2 i działał bez problemu, na amk nie wiem czy też tak będzie ale możesz spróbować. Taki sam hud jak w tym modzie jest w 'STALKER: Rebalanced'.

Link: http://stalker.filefront.com/file/HUD_amp_Blood_MOD;78637
SzalonySnajper
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 25 Lip 2009, 17:19
Ostatnio był: 15 Lut 2010, 15:57
Miejscowość: Припять
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 10 Sie 2009, 14:10

Możesz też usunąć katalogi:
config\ui
textures\ui

Nie wiem, czy zadziała, więc zrób kopię zapasową!
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości