[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

X-10 bug - duży problem

Postprzez Dzikus w 04 Lut 2010, 21:36

Mam taki spory problem polegający na tym, że w X-10, po wyłączeniu mózgozwęglacza i pewnej przebytej drodze do wyjścia (błąd nie pojawił się od razu), gra mi się wyłącza bez żadnego loga. O ile wcześniej mogłem trochę się ruszyć i jakoś miałem nadzieje na wyjście, to teraz jeden krok powoduje crash.
Gram na wersji 1.0004 z modem AMK. O dziwo wcześniej, gdy grałem tego błędu nie było.

EDIT: Jakby to powiedzieć... Błąd naprawił się sam :). Nie wiem, czy to dlatego, że wczytałem na chwilę innego save'a, czy zdążyłem w miejscu buga zrobić save'a (nie jako quicksave). Uff... Myślałem już, że będę musiał się pożegnać z AMK.

P.S. Sorry, że napisałem posta w złym dziale :)
Nie klikaj!:

No i po co klikasz? :]
Awatar użytkownika
Dzikus
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 25 Sty 2010, 19:46
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 00:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez Kuroi w 08 Lut 2010, 12:18

Również mam duży problem. jestem w Agropromie. Odparłem atak wojska, ale koleś o imieniu "Mole" nie chce gadać. Mogę tylko rozmawiać z nim jak z każdym innym Stalkerem. Nie mówi nic na temat questa. Co zrobić?
Awatar użytkownika
Kuroi
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 12 Gru 2009, 19:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2013, 17:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 10

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 08 Lut 2010, 23:08

a) Zapisz grę i wczytaj ponownie
b) oddal się od niego na kilkaset metrów, zapisz grę i wczytaj ponownie i podejdź (chodzi o przełączenie go w stan offline).
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Kuroi w 08 Lut 2010, 23:52

problem rozwiązany, za 3 razem udało mi się, kiedy wczytywałem od autosave podczas przechodzenia między poziomami.
Awatar użytkownika
Kuroi
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 12 Gru 2009, 19:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2013, 17:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 10

Re: [AMK MOD]

Postprzez Ra1d w 26 Lut 2010, 00:31

czy wydali już amk 2.0?(jak tak to poprosiłbym o linka..)

ps: poprosiłbym o linka do najnowszej wersji bo nie jestem pewien czy w 1szym poście jest najnowsza wersja..i jakie patche są wymagane)
Awatar użytkownika
Ra1d
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 29 Kwi 2009, 17:34
Ostatnio był: 22 Lip 2010, 17:38
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 26 Lut 2010, 01:39

Ra1d napisał(a):czy wydali już amk 2.0?(jak tak to poprosiłbym o linka..)

AMK 2.0 najpierw zostało przeniesione na Zew Prypeci, potem anulowane. Krótko mówiąc - moda nigdy nie ujrzymy.

Ra1d napisał(a):ps: poprosiłbym o linka do najnowszej wersji bo nie jestem pewien czy w 1szym poście jest najnowsza wersja..i jakie patche są wymagane)

Wszystko masz w pierwszym poście. Mod działa TYLKO na patchu 1.0004.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 10:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez Ra1d w 26 Lut 2010, 11:08

to chciałem wiedzieć.. dzięki
Awatar użytkownika
Ra1d
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 29 Kwi 2009, 17:34
Ostatnio był: 22 Lip 2010, 17:38
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 26 Lut 2010, 15:29

Jeśli ktoś wie, co z tym robić, to proszę, oto pozostałości po skryptach, UI itp. z anulowanego AMK 2.0:
http://ifolder.ru/16515465

Wszystko przeznaczone do wersji 1.0004, standardowo :)
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez smok61 w 26 Lut 2010, 22:22

Z tej strony co podana nie umiałem pobrać, więc znalazłem to samo tu - http://forums.ag.ru/?board=stalker&acti ... 2&start=25 .Wypakowuje się folder bulids, a w nim cztery wersje AMK 2.0 . Zainstalowałem tą z numerem 188 na ruskiej wersji Stalkera 1.0004 i gram w AMK 2.0 . W menu gry widnieje napis - AMK MOD 2.0 DEV ver.15 01.05.2009
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [AMK MOD]

Postprzez Ra1d w 27 Lut 2010, 15:03

a istnieje jakieś spolszczenie?(choćby amatorskie tyczy się też utAMK) i czemu mam bugtrapa gdy przechodzę w okolicy bazy wolności(nie ma okienka tylko loading i dopa -.-)
Awatar użytkownika
Ra1d
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 29 Kwi 2009, 17:34
Ostatnio był: 22 Lip 2010, 17:38
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez Podznaczony w 28 Lut 2010, 02:03

Ja mam pytanie bo po zainstalowaniu moda i zrobienia wszystkiego żeby zadziałał odpalam Nową Grę i jestem u Sidora no i chwile pomówi do mnie i zwiecha Brak Odpowiedzi Stalkera nigdy takiego czegoś nie miałem a komp słaby ale Stalker czysty chodzi normalnie. Byłbym wielce zobowiązany gdyby ktoś mi dał jakąś rade lub odesłał do jakiegoś poradnika (Gre przerzuciłem na Directa 8.1 wszystko ustawiłem żeby jak najmniej gra wymagała od kompa i nic :( )
Podznaczony
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 24 Lut 2010, 18:05
Ostatnio był: 10 Sty 2025, 05:00
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 28 Lut 2010, 02:24

A którą wersję patcha masz? AMK wymaga 1.0004. Czy coś pojawia się w logu?
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości