Spis nowych artefaktów

Spis nowych artefaktów

Postprzez Gelal w 06 Maj 2014, 00:35

Receptury kupujemy jak wiadomo od Sacharowa lub tego całego deedee... A potem z pudła możemy wyciągnąć takie cuś:
Flame - promieniowanie -10
- wytrzymałość -9
- nakładka kuloodporna + 10%
Sauron's Eye - zdrowie + 150%
- promieniowanie -5
- głód -1%
Liver - zdrowie + 100%
- promieniowanie -5
- krwawienie + 10%
Rock - zdrowie + 100%
- zadrapanie + 10%
- nakładka kuloodporna + 10%
Snowflake - wytrzymałość +29
- porażenie prądem -30%
Cuttlefish - promieniowanie + 5
- zadrapanie + 5%
Bouquet - promieniowanie + 50
- wybuch + 5%
- nakładka kuloodporna + 3%
Compass - krwawienie -7%
- oparzenie -5%
- zadrapanie +2%
- promieniowanie +10%
- oparzenie chemiczne -5%
Zostały mi jeszcze trzy do opracowania. Uff. Może się przyda komuś przy kupowaniu "w ciemno" receptur od jajogłowych... A! Po zakupieniu wszystkich oferowanych receptur na nowe arty, ponowne zapytanie o receptury kończy się na pulpicie...
Brak "%" przy właściwości artefaktu spowodowany zachowaną pisownią z Lost Alpha.

Bubble - radioaktywność +3
- zadrapanie +1%
- oparzenie chemiczne +10%
Elektra - wytrzymałość +15
- prażenie prądem -5%
Firefly - zdrowie +100%
- promieniowanie +3
- siła uderzenia +5%
Ostatnio edytowany przez Gelal, 06 Maj 2014, 11:26, edytowano w sumie 1 raz
14!

Za ten post Gelal otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive stpauli, Sohana, Dunai.
Awatar użytkownika
Gelal
Stalker

Posty: 113
Dołączenie: 17 Sty 2010, 23:39
Ostatnio był: 14 Kwi 2024, 23:26
Miejscowość: terra incognita
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 10

Reklamy Google

Re: Nowe artefakty.

Postprzez Junx w 06 Maj 2014, 01:09

Gelal napisał(a):ponowne zapytanie o receptury kończy się na pulpicie...
Brak "%" przy właściwości artefaktu spowodowany zachowaną pisownią z Lost Alpha.


Potwierdzam, błąd polega na braku linii dialogowej, log:

Kod: Zaznacz wszystko
!! Error: No available phrase to say
!! [1]:phrase stack:
   - 11:360992256
   - 12:335520352
   - 13:347326288
   - 14:1432367632
   - 15:334462384
   - 16:361395024
   - 17:333122464
   - 18:331800160
   - 19:378563136
   - 20:322011568
   - 21:335429488
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : 0
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 152
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[dm_artefact_merger_wnd]
 

stack trace:

0023:71E246CA xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:70BBD91C xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:70BBCC60 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:70BBCC96 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Nowe artefakty.

Postprzez Kmiotu w 06 Maj 2014, 14:32

Ja mam problemy ze znalezieniem składników, np. ręka zombi, żaden zombiak którego zabiłem nie miał tego składniki, to samo z niektórymi artefaktami, sparkler- świecidełko, fireball- kula ognista etc. Biegałem po wielkich bagnach i przy żadnej anomalii elektro nie było świecidełka, i ogólnie od początku gry :D. To jakiś bug, że się nie spawnują czy jak? Mogę pododawać te rzeczy do jakiegoś handlarza, ale zastanawia mnie fakt dlaczego nie mogę ich znaleźć. Skąd mieliście wszystkie składniki, znalezione czy może dodane do handlarza i kupione?
Awatar użytkownika
Kmiotu
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 04 Lis 2009, 00:04
Ostatnio był: 16 Lip 2014, 23:49
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: Nowe artefakty.

Postprzez macias13_84 w 06 Maj 2014, 16:53

Chyba Patch to wprowadził, przed patchem odzysk rąk z zombiaka wynosił jakieś 50%, oczy ze "świń" około 75%, nogi z dzika wyjmowałem z mniej więcej z co 2-3ego.

Po patchu, zacząłem grę od nowa i z 6 dzików nie wyjąłem nic kompletnie z 8-9 świń 2-3 oka, natomiast z 7-8 zombie też nic.

Może miałem po prostu niefart z nową rozgrywką ale jakoś nie chce mi się wierzyć
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

Re: Nowe artefakty.

Postprzez stpauli w 10 Maj 2014, 22:06

Hej Gelal,
Nie noszę przy sobie przerabiacza artefaktów, lecz zdaje sie, że możesz do listy dopisać te dwa... a [chyba] napewno Devil's guts :)
Parametry na screenie:
Image

EDIT: Przepraszam za pomyłkę, w/w artefaktów jednak nie można wytworzyć... sprawdziłem właśnie receptury u DeeDee i takowych nie posiada...
Screena zostawię jako ciekawostkę/informację.


W razie gdyby ktoś miał dużą ilość artefaktów i zastanawiałby się co z nich może utworzyć.... poniżej na screenach widoczne wszystkie składniki potrzebne do stworzenia konkretnych artefaktów :D :

- BUBBLE -
Image

- BOUQUET -
Image

- COMPASS -
Image

- CUTTLEFISH -
Image

- ELECTRA -
Image

- SAURON'S EYE -
Image

- FLAME -
Image

- FIREFLY -
Image

- SNOWFLAKE -
Image

- LIVER -
Image

- ROCK -
Image

Pozdrawiam :)
NIE CHCĘ ABY MOJA GĘBA
BYŁA KOJARZONA Z LUDŹMI
KTÓRYCH POTĘPIAM !
Awatar użytkownika
stpauli
Stalker

Posty: 197
Dołączenie: 18 Paź 2009, 13:11
Ostatnio był: 25 Paź 2024, 22:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 24

Re: Spis nowych artefaktów

Postprzez Kko w 25 Cze 2014, 22:48

Przy jednym bandycie znalazłem Ciastko
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Kko
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 21 Kwi 2014, 12:17
Ostatnio był: 03 Kwi 2016, 12:36
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: Spis nowych artefaktów

Postprzez Suchy1 w 07 Lip 2014, 12:11

Kko co ty masz za spolszczenie ?
Awatar użytkownika
Suchy1
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 05 Maj 2014, 10:46
Ostatnio był: 11 Lut 2017, 11:59
Miejscowość: okolice Bydgoszczy
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: -1

Re: Spis nowych artefaktów

Postprzez Wheeljack w 07 Lip 2014, 12:17

Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 07:53
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: Spis nowych artefaktów

Postprzez utak3r w 09 Lip 2014, 00:24

A'propos tematu: w nowej wersji instrukcji do gry (1.3002) jest spis wszystkich artefaktów wraz z ich właściwościami.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Spis nowych artefaktów

Postprzez Cromm Cruac w 09 Lip 2014, 00:57

A póki co, pełny spis artefaktów wygenerowany z konfigów tutaj: stalkermods.crommcruac.com
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Spis nowych artefaktów

Postprzez impulse_101 w 09 Lip 2014, 12:57

Te statystki to w stalkerze to zawsze były logiczne po rusku:

Gelal napisał(a):Sauron's Eye - głód -1%


Cromm Cruac napisał(a):A póki co, pełny spis artefaktów wygenerowany z konfigów tutaj:
Ciastko (af_cake)
Ten artefakt chroni cię przed kulami, ale jednocześnie pobiera od organizmu cenne zasoby, co zwiększa twój apetyt. Ma więc bardzo odpowiednią nazwę. Hunger: +1


Czyli ze w końcu ten cały Hunger to jest ze wartość ujemna odejmuje nam głodu czy ze wartość ujemna powoduje ze glodniejemy.
Z innej beczki, wartość ujemna Radiation zimniejsza obrażenia ale już wartość ujemna Bulletproof Cap na kuloodporność je zwiększa.
Się GSC nie mogło zdecydować czy podają wartość odporność na czynnik czy wartości czynnika i jest burdel bo się ludziom myli.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: Spis nowych artefaktów

Postprzez Cromm Cruac w 09 Lip 2014, 14:50

No niestety, ale tak to już jest. W niektórych przypadkach wartości dodatnie są pozytywne w niektórych negatywne. Hunger +1 oznacza, że 'głodniejemy'. -1, że możemy jeść rzadziej. Może w tym spisie nie jest to tak oczywiste, bo nie zastosowałem kolorów ale w grze widać to wyraźnie po kolorach tekstu:
+1, -1 dobrze
+1, -1 źle

Nawiasem mówiąc jest to dość logiczne. 'Hunger' to głód. Hunger +1 znaczy, że głód wzrasta. Gdyby to było np. 'satiety' (sytość) to Satiety +1 oznaczało by, że głód maleje.
W przypadku Bulletproof Cap +1, oznacza to że twoja nakładka kuloodporna się zwiększa więc jesteś bardziej odporny na strzały.

Poza tym mamy jeszcze kolory ikonek obok wartości, pomarańczowe oznaczają bezpośredni wpływ artefaktu na nasze ciało. Zielone wpływ artefaktu na oddziałujące na nas czynniki zewnętrzne. Czyli
Radiation +5 napromieniowuje nasze ciało ale
Radiation +10% zwiększa naszą odporność na promieniowanie (ale tylko zewnętrzne).


impulse_101 napisał(a):zwiększa twój apetyt
To już kwestia tłumaczenia. W oryginale jest 'which causes food cravings' co ciężko przetłumaczyć dosłownie, np. 'co powoduje głód', 'co powoduje ochotę na jedzenie' lub jak napisali nasi tłumacze: 'zwiększa twój apetyt'
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Następna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości